Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Thursday, November 6, 2008

release....wah, happynye=P

salam sume...
wah, nk kongsi ngan korang sume satu cerita, satu berita....
esok barang yg menyusahkan, menyesakkan, dan mengkucar kacirkan kteorg akan keluar...
barang ape tu?
ape lg, brg ms lee la...

product ni memang menyakitkan hati...
kteorg kn marah ngan bos, pasal product ni la...
kteorg gaduh2, bermasam muka, gara2 product ni...
document kn amended 3,4 kali...
tukar sana, tukar sini...
nk puaskan hati customer la katekan...
customer is always right...
sabar je la...

tau x,bila da datang kontena nk angkut sume barang nie, feel something tau...
cm release segala beban selama nie...
ape x nye, melayan kerenah m.cik tue sorang...
kejap nk mcm ni, kejap cam tue..
kejap format ni, kejap format tue...
amend document nie, tukar document tue...
hampeh tahap cipan...
nk je aku tampal die kt pallet, masuk dalam kontena n deliver to australia skali...

dari semalam sampai ari ni, aku senyum jek...
sampai tee tanya, "eila, kenapa u asyik senyum jek?"...
hahaha...
aku happy gile bile barang tu sume da ikat kt pallet, tampal pallet label yg dh di amend 2,3 kali...
sempat amik gmbr tee ikat last pallet tue...
tp sayang, xleh nk up load gmbr tu kt sini...
komputer multinasional la kate kan (chan yg bg name)...
aku siap naik lam kontena tue, melambai2 pada 13 pallet barang tue...
tee suh aku seal kontena tue, tapi aku segan ah (purak2 segan benonye...hik3)...
esok kuar la barang tue...

syukur alhamdulillah...
akhirnye susah payah kteorg selama ini berhasil...
tunggu order tau depan, kte ms lee...
tapi aku harap aku da xde time tue...
huhuhu...

ok la...
da 6.30...
cukup la tuk ari ie...
nk balik da...
esk sambung lagi...
ok, bubay...
wassalam...

No comments: